GLOR פרויקטים – שיפוץ ושדרוג וילות ובתים פרטיים

אתם גרים בבית פרטי, וילה או קוטג' שנבנו לפני מספר שנים, ייתכן וביתכם זקוק לחידוש נראותו לא רק מבפנים אלא גם מבחוץ. במשך השנים לא רק שהשיטות והחומרים המשמשים לחיפוי חיצוני משתנים ומשתדרגים אלא לעיתים אף מדובר בנוסף לאסתטיות לבלאי ממשי כתוצאה מזמן, הזנחה ומפגעי מזג האוויר הגורמים לקירות החזית להשתנות אם בדהייה ואם בהתקלפות. כך או כך רבים בוחרים בדיוק כפי שהם משפצים את פנים הבית לעיתים קרובות לכל הפחות בצביעת קירות הבית להוסיף גם שיפוץ ושדרוג קירות חוץ הבית שיהיו חזקים, בטוחים, ואף חדישים ואסתטיים בנראותם.

במקרים רבים שיפוץ וילה יכלול גם פיתוח חוץ של הבית. חיפוי וריצוף של חומרים שונים בכניסה לבית ומסביבו כאשר ישנן מגוון של פתרונות אפשריים לכך: ריצוף קרמיקה, אבנים משתלבות, בטון מוטבע, דקים שונים מעץ או דמוי עץ לחצר הבית ועוד.

לשיפוץ קירות חוץ מספר אפשרויות ונביא בפניכם את המוכרים והמובילים כיום בשוק:

שליכט צבעוני – אחד הפתרונות הפופולריים ביותר לחיפוי קירות חוץ, אותו ניתן לראות כמעט בכל מקום הוא השליכט הצבעוני. הוא עשוי מתערובת אקרילית על בסיס מים, המשוריינת בסיבים ומועשרת בסיליקון והוא למעשה שכבה גמישה המיושמת בעיקר על קירות חיצוניים בשל היותו הגנה מפני מפגעי מזג האוויר. תפקידה של השכבה היא למנוע סדקים העלולים להיווצר מתזוזות של הקרקע, לשמור על הקיר מפני חדירת מים וטשטוש תקלות או בעיות בקיר. בנוסף מבחינת נראותו הוא מוביל ביופיו בשל טקסטורה מיוחדת המזכירה אבן. שליכט צבעוני מגיע בכל גווני המניפה של החברות הגדולות, כאשר ישנן טקסטורות ברמות גרגור שונות לפי בחירה.

צבע גמיש לצביעה חיצונית – צבע גמיש שונה מצבע אקרילי רגיל במספר פרמטרים, ראשית עמידותו גבוהה יותר לפגעי מזג האוויר והוא יחזיק מעמד לאורך זמן ארוך יותר מצבע רגיל. שנית, צבע חיצוני חייב להיות עמיד למים ולמנוע חדירת מים דבר שיגרום נזק גם לקיר הפנימי. בנוסף, טיפול בסדקים פוטנציאליים, צבע גמיש לצביעה חיצונית מהסוגים האיכותיים, נבדלים גם בגמישותם, כך שגם אם בעתיד ייפער סדק במבנה, הצבע ימתח ויסתיר את הסדק ביעילות.

חיפוי חיצוני – חיפוי חיצוני של שיש, אבן או כל חומר אחר, מקנה למבנה מראה יוקרתי. בשל ריבוי החומרים והסוגים, לפני השיפוץ יש להשקיע הרבה מחשבה בבחירת האבן המתאימה, שתתאים לתנאי מזג האוויר באזור מגוריכם. כדאי גם להתחשב בעיצוב החלונות והדלתות באופן שיהלום את האבן הנבחרת. כדאי לדעת שאבנים מקומיות זולות יותר מאבנים מיובאות, וככל שהאבן איכותית יותר, מחירה גבוה יותר.

טיוח חזיתות הבית – בבניינים בהם הטיח הישן רופף או נפל יש צורך לפני עבודת הצבע או השליכט, להעביר את הבניין טיוח חיצוני. ורק לאחר שלב הטיוח, אפשר להמשיך בהיענות לקראת הצבע/ השליכט (למרוח פריימר וכו').

בנוסף לשיפוץ ופיתוח חוץ הבית, אנו מציעים את כל השירותים והפתרונות המתקדמים ביותר לשיפוץ פנים הבית, בין היתר, צביעת הבית בשלל הצבעים והאפקטים הקיימים בשוק, בניית קירות ונישות גבס, עבודות חשמל, איטום, פתרונות אקוסטיקה ועוד. תוכלו להתרשם וללמוד על תחומים אלו בדף שיפוצים כלליים באתרנו.

אנו ב-GLOR פרויקטים נשמח לסייע לכם בכל שאלה והתלבטות וללכת אתכם לאורך הדרך השיפוץ והשדרוג של ביתכם עם הצוות המקצועי והמיומן שלנו, בלוחות זמנים שהגדרנו יחדיו מראש בסטנדרט עבודה גבוה ובשיטות החדישות והבטיחותיות ביותר הקיימות כיום בשוק במטרה אחת – שתצאו הכי מרוצים ושכל מה שחלמתם על נראות ביתכם אכן התגשם.

אנו מבינים כי פרויקט של בניה ושיפוץ הנו פרויקט מורכב בחיי הלקוח, מלווה בלחצים וחוסר ודאות. לכן אנו ב-GLOR פרויקטים מעניקים לכם שקט נפשי ומבטיחים כי הנכם בידיים טובות, יש מי שמקשיב לכם, מבין ללבכם, יודע מה הפרויקט שלכם מצריך מכל הבחינות ונצעד יחד אתכם לאורך כל הדרך.

לפרטים נוספים – נשמח לעמוד לשירותכם, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    כלי נגישות

    Powered by - Wemake

    התחל שיחה
    1
    שלום,
    נשמח לעמוד לשירותכם